کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز از دستگاه های اجرای خواست در اسرع وقت نسبت به تامین آب مورد نیاز پروژه های نهضت ملی مسکن در این استان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، " احمد افضلی " روز دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان البرز افزود: منطقه ماهدشت و شهر جدید مهستان از جمله مناطقی هستند که هرچه سریع تر باید ساماندهی آب و فاضلاب و، سایر خدمات درآنها مورد توجه قرار گیرد .

وی ضمن قدردانی از همکاری روسای بانک های استان در پرداخت سریع تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن یادآور شد: هر یک از بانک ها در قبال سهمیه ای پیش بینی شده تعهداتی دارند که انتظار می رود در سایه تعامل و همکاری بین بخشی شاهد تکمیل و افتتاح پروژه ها در بهمن ماه سال جاری باشیم.

:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با برگزاری نشست های تخصصی روند اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در این استان به صورت ویژه رصد می شود که در این زمینه عملکرد دستگاه های اجرایی مختلف زیر ذره بین خواهد بود .
در نشست امروز کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان البرز در پی ارایه گزارشی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص پروژه های مسکن مهر شهر جدید مهستان مقرر شد پس از بازدیدی میدانی، در نشستی تخصصی و با حضور مدیران کل مرتبط و شهرداری موضوعات مرتبط با مسایل و مشکلات تعاونی های مسکن در این منطقه مطرح و مورد پیگیری عملیاتی قرار گیرد.

ساخت حدود ۹۹ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن برای استان البرز هدفگذاری شده است.