کرج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کمالشهر کرج اعلام کرد: پزشکان جهادی با استقرار در منطقه پیشاهنگی کمالشهر به ۱۵۹ بیمار نیازمند خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

"سعید افلاکی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس تیم پزشکی متشکل از ۲۰ پزشک و دستیار با همکاری و تعامل مرکز نیکوکاری حضرت قائم(عج) کرج با حضور در مسجد حضرت امام سجاد (ع) منطقه محروم پیشاهنگی کمالشهر ۴۷۵ خدمت پزشکی رایگان ارایه دادند.

وی بیان کرد: خدمات ارایه شده به مددجویان در بخش‌های پزشک عمومی، روانشناسی، ارتوپد، چشم‌پزشکی، طب سنتی، دندانپزشکی و تحویل دارو از طریق داروخانه سیار انجام شد.

افلاکی با اشاره به اینکه از اهداف گروه‌های جهادی، خدمت‌رسانی مستقیم و رایگان به نیازمندان است،گفت: برآورد تقریبی خدمات ارایه شده به مددجویان تحت حمایت توسط این تیم پزشکی و جهادی ۸۵۰ میلیون ریال است که با هدف ارتقای سطح سلامت مددجویان ساکن مناطق حاشیه‌نشین انجام شده است.
وی یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق واریز کمک‌ها به شماره ‌۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز نسبت به ارایه کمک‌های نقدی خود جهت رفع مشکلات و نیازهای محرومان ساکن مناطق محروم کمالشهر، پیشاهنگی خرمدشت اقدام کنند.

کمالشهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.