تهران- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همزمان با هفته بسیج نمایش ۱۰ میلیونی اقتدار در ۵۴۰ نقطه کشور برگزار می‌شود و اقتدار بسیجیان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امسال در شرایطی برنامه‌های این هفته برگزار می شود که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حق خود و آزاد کردن سرزمین‌های خود هستند.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین و غزه در عملیات طوفان الاقصی توانستند پیروزی‌های بزرگی را کسب و یک شکست غیرقابل ترمیم را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کنند اما آمریکایی‌ها با تمام ظرفیت و توان در کنار رژیم اشغالگر آمدند و آتش های گسترده ای را روی کودکان، زنان و مردانی که هیچ دفاعی ندارند، ریختند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: این آتش‌ها ده‌ها هزار نفر را شهید کرد و همانطوری که همه رسانه‌ها منعکس کردند بیشتر این شهدا کودکان ، زنان و کهنسالان هستند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه این جنایتکاران حتی مجروحان داخل بیمارستان را به شهادت رساندند، بیان داشت: جنایات غزه و این چنین وحشی‌گری در کارنامه رژیم اشغالگر و صهیونیستی فقط مشاهده می‌شود و وجدان‌های جهانی هم اکنون بیدار شده و ملت‌های آزاده دنیا و مسلمان در حمایت از مرد فلسطین به پاخاسته اند.

وی اضافه کرد: هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی های ملت شریف ایران اسلامی در دفاع مقدس است، حرکتی که با فرمان امام خمینی (ره) آغاز شد و دفاعی مردمی را ایجاد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی می تواند با تبعیت از ولایت فقیه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را در گام دوم رقم بزند و بسیج به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی برنامه های خود را دنبال می کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج با رویکرد جهاد تبیین و امید آفرینی برنامه ریزی شده است، گفت: برنامه های مختلفی طراحی شده که رزمایش ۱۰۰ هزار نفر بسیج اصناف و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اعزام گردان های جهادی به روستاها و آزادی زندانیان و ۵۴۰ میز خدمت عمران در ۵۴۰ شهرستان از جمله این برنامه ها است.

وی رونمایی از تولیدات فرهنگی و هنری بسیج، خدمت رسانی به عشایر ، گردهمایی هنرمندان استانی و شهرستانی و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمایش ۱۰ میلیونی اقتدار در ۵۴۰ نقطه کشور را در این هفته خواهیم داشت و اقتدار بسیج را در معرض دید عموم قرار می دهیم.
سردار سلیمانی افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی ، عمرانی و سازندگی ، رزمایش جهادگران فاطمی و افتتاح ۱۳۰ مرکز مشاوره را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: ۱۰۰۰ قلم کالای اساسی به محرومین اهدا و در کنار آن ۱۰۰ سالن نمایش بسیج تجهیز می شود.

هفته بزرگداشت بسیج از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه در سراسر کشور برگزار می شود.