سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از اقشار مختلف مردم دعوت کرد، روز شنبه در راهپیمایی ضدصهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه، حضور یابند.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ضداستکباری در سنندج ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: داغ فلسطین، داغ بسیارسنگینی است که سالیان سال بر قلب امت اسلام وارد شده و ظلم و جنایات رژین غاصب صهیونیستی به اوج خود رسیده است؛ البته نوید شکستن استخوان های این شیطانک کوچک و آمریکا شیطان بزرگ به گوش شنیده و به چشم دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه به خود می بالیم برای اینکه رهبری داریم که به تاسی و پیروی از امام امت و با تدبیر، امروز جلودار قافله مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ است، افزود: با وجود اینکه رسانه ما بسیار ضعیف است و نمی‌تواند به خوبی واقعیت‌ها را به تصویر بکشد و اطلاع رسانی لازم را انجام دهد اما رویش هایی که اکنون در جهان اسلام شکل گرفته را به وضوح می بینیم‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با ابراز تاسف از اینکه ای کاش زمینه برای حضور در جغرافیای غزه و میدان کمک به این ملت مظلوم فراهم می‌شد، بر لزوم برگزاری راهپیمایی با تعدد و باکیفیت در این راستا تاکید کرد.

رمضانی ادامه داد: تکلیف همه دستگاهها مسئولانه و دغدغه‌مندانه برای غنی شدن این حرکت مشخص و تعیین شود.

وی با انتقاد از عدم‌ حضور مسئولان ادارات در این‌ نشست، گفت: نسبت به این بی‌تفاوتی گله‌مند و به شدت برخورد می‌کنیم چرا که قرار نیست فردی مسئولیت دستگاهی را داشته باشد اما در چنین جلسه مهمی حضور نیابد، هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه نجابت و نزاکت کردستانی‌ها برای همه ثابت شده و زبانزد است، اضافه کرد: در سفر اخیر هیات دولت مردمی به استان حضور باشکوه و گسترده مردم بازتاب بین‌المللی و اثر فراملی داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: راهپیمایی روز شنبه باید حتما با کیفیت و غنی برگزار شود، همه دستگاه‌ها مسئولانه این مهم را پیگیری کنند.

وی از اصناف، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون، دانشگاهیان، دانش آموزان و همه اقشار مختلف درخواست کرد به عنوان یک عمل و فریضه دینی برای کمک به هم‌نوعان پای کار بیایند و بار دیگر با انسجام این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

روز شنبه ۲۷ آبان راهپیمایی سراسری برای حمایت از مردم فلسطین ساعت ۱۵ برگزار می شود.