تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ جاعل لوگو یک شرکت معروف مواد شوینده خبر داد و گفت: این افراد اقدام به عرضه مواد شوینده با برند تقلبی این شرکت در بازار تهران می‌کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی روز چهارشنبه اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد جعل لوگو یک شرکت مواد شوینده در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات تخصصی کارآگاهان نشان می‌داد ۲ مرد جوان با جعل لوگو یک شرکت معتبر که در توزیع مواد شوینده فعالیت دارد اقدام به تولید اجناس تقلبی کرده و آنها را در بازار تهران فروخته‌اند.

سردار کارآگاه ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند کارگاه تولیدی آنها در شهر تبریز است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی کارگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند همچنین گالن چهار لیتری مایع ظرفشویی و مقدار عدد مایع ظرف ظرف شویی با برند جعلی کشف شد.

وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل لوگو شرکت معروف مواد شوینده و فروش اقلام در بازار تهران اعتراف کردند.

سردار کارآگاه ولی‌پور گودرزی یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

جیب بر نمایشگاه بین المللی بازداشت شد

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب هم گفت: با تلاش و هوشیاری عوامل انتظامی نمایشگاه بین المللی یک جیب بر حرفه‌ای که از اتباع کشورهای دیگر سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد نوری افزود: روز سه‌شنبه گذشته /۲۳/ آبان ماه در پی گزارش چند فقره کش رو زنی از نمایشگاه بین المللی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.

به گفته وی، ماموران انتظامی با بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌هایی که مورد دستبرد سارق قرار گرفته بود دریافتند، مردی با استفاده از شلوغی نمایشگاه و در غفلت غرفه داران و بازدید کنندگان اقدام به کش روی وجوه نقد اتباع چینی می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران انتظامی نمایشگاه با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ نوری ادامه داد: ماموران انتظامی با گشت زنی در محدوده نمایشگاه، متهم را که در حال طرح ریزی برای سرقت از توریست‌های چینی بود را دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از متهم ۱۳ اسکناس ۱۰۰ دلاری و یک اسکناس ۵۰ یورویی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۴۵ ونک در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت با روش کش روی از داخل نمایشگاه بین المللی به کمک همدست خود و فروش اموال مسروقه به افراد مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ نوری یادآور شد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد و دستگیری همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.