یاسوج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستانهای مختلف این استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید برومند زاده روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در یاسوج اظهار داشت: در آستانه ۴۴ سالگی هفته بسیج با شعار «بسیج امید ملت ایران» ستاد استانی این تعداد برنامه را در قالب ۱۵۰ عنوان برنامه در شهرستانهای مختلف استان اجرا خواهد کرد.

وی بیان کرد: این برنامه ها در پنج حوزه خدمت رسانی، محرومیت زدایی، جهاد خدمت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین روشنگری و جهاد تبیین پیش بینی شده است.

برومند زاده مهمترین برنامه ها این هفته را شامل اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، عمرانی و سازندگی، اعزام گروه های جهادی، رزمایش واکسیناسیون، برپایی میز خدمت، اهدای کالاهای اساسی به نیازمندان، تجمع و رزمایش سراسری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع بسته های معیشتی، اجرای طرح همگام با کشاورز و رژه خودرویی و گردانی را بخشی از برنامه های روز اول اعلام کرد.

وی تصریح کرد : در روز دوم و سوم و چهارم برنامه هایی از جمله کمک مومنانه به خانواده زندانیان، کوه‌پیمایی، برگزاری مسابقات بومی و محلی و برگزاری میادین تیر، تجلیل از فرماندهان برتر پایگاه ها و گردانها، شرکت در پویش نذر خون و اجرای سرودهای پاتوقی، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه هفته بسیج اجرا خواهد شد.

برومند زاده تریح کرد: در روز پنجم، ششم و هفتم هفته بسیج گردهمایی حلقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان، اجتماع دختران حاج قاسم، احتمال برگزاری ویدیو کنفرانس بسیجیان با رهبر معظم انقلاب از اقشار مختلف و منتخبان جشنواره مالک اشتر در روزجمعه، اجلاس بزرگان و ریش سفیدان بویراحمد و بهمئی، اکران فیلم فلسطین، همایش بصیرتی و برگزاری مسابقه تیر اندازی و بازدید از شهرک های صنعتی، اقتدار گشت های دفاعی و گردهمایی پهلوانان ایران زمین، رژه موتوری و خوردیی در گچساران و چرام و تهیه جهیزیه در شهرستان بهمئی برنامه ریزی شده است.

برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنج آذر ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.