تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تورنمنت قبلی نیز با این تیم بازی کردیم و به هرحال نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کرده و روی آنها کار کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه اعزام ملی‌پوشان ایران برای دیدار با ازبکستان اظهار داشت: متاسفانه در این دیدار علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما به هر حال بازیکنان دیگر هستند و امیدواریم که با این شرایط خوبی که اردو تیم ملی دارد بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در رابطه با شرایط ازبکستان نیز اظهار داشت: ازبکستان تیم بسیار خوبی در است و سازماندهی خوبی در خط دفاعی و حمله خود دارد و به مراتب از هنگ‌کنگ قوی‌تر هستند. در تورنمنت قبلی نیز با این تیم بازی کردیم و به هرحال نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کردیم و روی آنها کار کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

تیموریان در رابطه با اینکه ازبکستان یکی از محک‌های جدی تیم ملی فوتبال در این رقابت‌ها محسوب می‌شود گفت: تیم‌هایی همچون ازبکستان و بحرین و ... شبیه خودمان بازی می‌کنند. بازی سختی است و امیدوارم با نفراتی که داریم بتوانیم برنده باشیم. ازبکستان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی ازبکستان برود.