دزفول - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول با قدردانی از مردم این شهرستان بابت کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین گفت: مردم دزفول تاکنون ۱‌۵ میلیارد ریال به مردم مظلوم فلسطین کمک کرده‌اند.

مسعود رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک‌های مردمی توسط پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در حرم مطهر سبزقبا (ع)، مصلای نماز جمعه امام علی(ع) و سطح شهر دزفول جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: شهروندان دزفول از شروع طوفان الاقصی تاکنون این مبالغ را به حساب کمیته امداد دزفول برای کمک رسانی به مردم و کودکان غزه واریز کرده‌اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول ضمن قدردانی از مردم این شهرستان به منظور کمک‌های همیشگی به نیازمندان گفت: شهروندان با توجه به شرایط اقتصادی موجود، برادران مسلمان خود در فلسطین را فراموش نکرده‌اند.

وی افزود: کمک‌های شهروندان دزفول به مردم فلسطین همچنان از طریق کمیته امداد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۳۲۴ جمع آوری می‌شود.

به گزارش ایرنا آمار شهدای فلسطینی اعم از زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

بیشترین آمار شهدا در حملات رژیم صهیونیستی به غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند به طوری که براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده که از این تعداد پنج هزار از شهدا کودک و سه هزار و ۳۰۰ نفر زن هستند.