همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر گفت: پروژه خط انتقال جمع‌آوری فاضلاب روستای «حاجی‌آباد» ملایر پس از سال‌ها معطلی، آغاز و از محل درآمدهای جاری شرکت انجام خواهد شد.

«ایمان حاجی‌ئی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خط انتقال جمع‌آوری فاضلاب روستای حاجی‌آباد ملایر یکی از مطالبات مهم مردم بود که با پیگیری‌های مستمر این پروژه در مسیر اجرا قرار گرفت.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به قرار گرفتن اهمیت شهرک صنعتی مبلمان منبت در منطقه حاجی‌آباد و حضور مسافران از نقاط مختلف کشور برای بازدید و خرید مبلمان، این مهم در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر ادامه داد: علاوه بر اجرای خط انتقال جمع‌آوری فاضلاب روستای حاجی‌آباد، خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک صنعتی مبلمان منبت حاجی‌آباد نیز به طول ۶ کیلومتر اجرا و یکصد فقره انشعاب فاضلاب شهرک صنعتی نصب شد.

حاجی‌ئی بیان کرد: خط انتقال جمع‌آوری فاضلاب روستای حاجی‌آباد به طول ۲۵۰ متر در دست اجرا است و ساخت سازه آشغالگیر برای رفع مشکل جمع‌آوری آبهای سطحی این روستا به اتمام رسید.

وی با قدردانی از پیگیری‌ها و مساعدت نمایندگان و فرماندار ویژه ملایر در پیشرفت این پروژه، گفت: مجموع مبلغ قرارداد این پروژه‌ها بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، بدون تخصیص اعتباری و از محل درآمدهای جاری شرکت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه مهم مشکلات مردم و به ویژه اهالی روستای حاجی‌آباد رفع و موجب رضایت‌مندی آنها شود.

حاجی‌ئی یادآور شد: طی یکسال گذشته ۴۰ کیلومتر و طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۲۱ کیلومتر عملیات توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان اجرا شد که در مقایسه با سال‌های قبل از دولت سیزدهم، رشد قابل توجهی داشتیم.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۲۰۸ روستای دارای سکنه است که از این تعداد ۱۳۴ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب است.