ساری- ایرنا- فرمانده سپاه ساری از برگزاری رزمایش اقتدار دختران حاج قاسم روز سوم آذرماه در سالن سید رسول حسینی این شهر خبر داد و گفت:‌ در این رزمایش سرودهای رفیق شهیدم، عهد فاطمی و عهد سربازی با هدف تجدید میثاق  با آرمان‌های انقلاب، شهیدان و ولایت فقیه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ سید ابراهیم شریفی روز یکشنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج (بیست نهم آبان تا پنجم آذرماه) در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین رویکرد طرح دختران حاج قاسم، تولید محتوا با تکیه بر مکتب این شهید بزرگوار برای افزایش آگاهی دختران دهه هشتادی در مواجه با توطئه‌های و دسیسه‌های مختلف دشمن است.

وی با ذکر این نکته که همه عصبانیت استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی از تفکر بسیجی است، ادامه داد:‌ پایه اصلی موفقیت بسیج جوشیده از بطن مردم و انقلاب ،اعتماد است.

وی با بیان این که امروز جنایت رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل بر هیچ کس پوشیده نیست، بیان داشت: امروز تمام دنیا به خباثت رژیم صهیونسیتی به عنوان بچه شیطان بزرگ آمریکا بیش از پیش پی برده اند.

سرهنگ شربفی با اظهار این که اگر منطق بسیج نبود، مظلومیت امروز ملت بیش از پیش بوده است، گفت: بسیج همواره با رهنمود های رهبر انقلاب آماده پر کردن خلاء های نظام است، در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان نقش محوری در فرهنگ ایثار و شهادت داشته اند واین قشر با نیت خالص همچنان در مقابل انحرافات ایستادگی می کند.

وی ادامه داد:‌ امروز نیز منطق ایستادگی بسیج نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل استکبار، بین کشورهای مختلف دنیا گسترش یافته است، منطق بسیج بر گرفته از اعتقادات و باورهای دینی، مذهبی و اسلامی است.

فرمانده سپاه ساری با بیان این نکته که مسوولان جهادی باید پای کار بیایند و از دشمنی ها نترسند، در مسیر انقلاب شیطنت و سنگ اندازی همواره وجود دارد، گفت: به طور یقین با ترویج تفکر و اندیشه بسیجی بین مسوولان، مشکلات سریعتر حل و فصل می شود.

وی گفت: امروز دولت سیزدهم با تفکر بسیجی به مردم خدمات ارایه می دهد.

وی عمده فعالیت بسیج را مسجد محوری در محلات عنوان کرد و بیان داشت: همزمان با هفته بسیج در ۶۰۰ پایگاه بسیج شهرستان ساری، ۲ هزار برنامه‌ انجام می شود.

وی رزمایش اقتدار دختران حاج قاسم سلیمانی تاریخ سوم آذر ماه در سالن سید رسول حسینی، ساماندهی ۱۰ گلزار شهید و افتتاح سه واحد مسکن محرومان را مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد.

شریفی " بسیج امید ملت ایران " شعار امسال گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل پارک ولایت ساری، نشست های بصیرتی گام دوم انقلاب، تجلیل از رزمندگان و نخبگان و دیدار با خانواده جانبازان ز از دیگر برنامه ها این هفته در مرکز استان مازندران است.