شیراز - ایرنا - دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس با فراخوان این جشنواره، گفت: اهالی رسانه فارس تا ۲۰ آذر ماه امسال فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، محدثه کریمی روز دوشنبه همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری، پادکست و عکس برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس افزود: شعار سال ،جهاد تبیین ،پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ،دستاورد های انقلاب اسلامی ،بسیج و حوزه های اقدام ،امید و نشاط آفرینی ،خانواده،جامعه ،فرزند آوری ،سبک زندگی ایرانی-اسلامی ،رسانه وگرو های جهادی، شیراز- شهر راز ، ورزش و امید آفرینی و رسانه و جبهه مقاومت محورهای این دوره از جشنواره رسانه‌ ابوذر است.

کریمی تاکید کرد: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و فضای مجازی منتشر شده باشد.

دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس گفت: برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و اختتامیه مرحله استانی این جشنواره در مراسمی برگزار و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل می‌شود.

کریمی اظهار کرد: فراهم کردن زمینه معرفی و حمایت از فعالیت‌های فاخر و آثار ارزشمند اصحاب رسانه از مهمترین اهداف این جشنواره است.

دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس بیان کرد: افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه ، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارتهای ویژه برای فعالیت در عرصه های گسترده تر،فراهم نمودن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در باب آسیبهای اجتماعی و فرهنگی و جریان‌سازی رسانه‌ای را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای نهمین سال متوالی در سطح کشور و ششمین سال در استان فارس برگزار می‌شود.