تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه پراید در پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر شامل ۲ مرد و یک زن جان باختند.

سیدجلال ملکی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ساعت ۵:۴۷ امروز حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران - قم نرسیده به عوارضی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید با سه سرنشین به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل های حاشیه بزرگراه برخورد کرده و در ادامه بدلیل شدت برخورد در محل واژگون می‌شود.

ملکی ادامه داد: بدلیل شدت واژگونی خودرو پراید دچار آتش سوزی شد که در این حادثه هر سه سرنشین خودرو بدلیل شدت جراحات کشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه علت این تصادف مرگبار در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است، گفت: طبق آمارها بالای ۵۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد همچنین عمده این تصادفات بدلیل خستگی و سرعت غیرمجاز در نزدیکی صبح اتفاق می‌افتد که از رانندگان می‌خواهیم در هنگام رانندگی در این ساعات نکات ایمنی را رعایت کنند.