یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ترویج روحیه امید و اعتماد در جامعه هدف بسیجیان دلاور در جامعه اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا، "علی‌اکبر عزیزی" روز دوشنبه در جشنواره جهادگران عرصه سازندگی استان با تبریک هفته بسیج افزود: جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد محرومیت زدایی موجب اعتماد بخشی در جامعه اسلامی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: باید بیش از گذشته روحیه جهادی و حماسی خود را حفظ کنیم و خود را برای صحنه‌ها و روزهای سخت امید آفرینی آماده کنیم و همه باید در مسیر آن حرکت کنند.

این مسئول به حوادث اخیر فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: اتفاقات این روزها معمولی نیست و مسئله سرنوشت‌ساز دنیای اسلام و زمینه‌سازی‌ برای ظهور امام زمان(عج) است و حضور بیست و چند میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی و اتفاقاتی که این دجال‌ها در منطقه غزه و فلسطین رقم زدند نشانه‌های ظهور است و ما باید در این زمینه هوشیار و آماده باشیم.

عزیزی گفت: امروز روزی است که باید تلاش کرد فرهنگ ناب بسیجی را در عرصه‌های مختلف وارد کرد و آنها که این موضوع را انکار می‌کنند یا از آن بی‌اطلاع هستند آینده را نخواهند داشت چرا که بر اساس آیه قرآن آینده از آن مستضعفان است و منجی خواهد آمد و وارثان زمین مستضعفان خواهند بود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: با دیدن روحیه جهادی و صحنه‌های کمک و خدمات رسانی جهادگران به خود می‌بالیم که نظام و انقلاب اسلامی چنین سربازان باوفا، بابصیرت و ولایتمداری دارد و باید این روحیه روز به روز تقویت شود.

سردار " حسین زارع کمالی " با بیان اینکه بسیج مستضعفان برای تبدیل تهدیدات به فرصت تشکیل شد افزود: بسیج در اوج بحران‌آفرینی دشمنان اسلام بنا به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) که بر گرفته از سیره و روش حکومت پیامبر(ص) بود تشکیل شد.

وی با اشاره به اقدامات و ماموریت‌های بسیج گفت: بسیج یک روز در مقابل تهاجمات داخلی و درگیری‌های قوی و قبیله‌ای که با پشتوانه استکبار جهانی آغاز شد ایستاد و روزی دیگر بر حسب ماموریت خود در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.