بوشهر- ایرنا - در آیینی با حضور شماری از دوستداران فرهنگ و هنر و همزمان با هفته کتاب چهار اثر در موضوع "فرهنگ و مسجد" در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر روز سه‌شنبه در این آیین گفت: چهار اثر رونمایی شده از مرتضی زارع با عنوان‌های " تبیین شاخص‌های فرهنگی مدیریت مسجد تراز انقلاب اسلامی"، "مدیر تراز"، "اصول و راهبردهای مدیریت فرهنگی مسجد تراز انقلاب اسلامی" و "اخلاق حرفه‌ای کارگزاران نظام اسلامی" است.

"جابر آزور" افزود: این چهار اثر با محوریت "فرهنگ و مسجد" و موضوع‌های "مدیریت فرهنگی مساجد، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مساجد، دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در ارتباط با مدیریت اسلام و اخلاق حرفه‌ای و جنبه‌های مذهبی اسلام" است.

وی یادآورشد: جوانان و نوجوانان که در راس فعالیت‌های کانون‌ها قرار دارند باید با مطالعه و توجه به امر کتاب در این مسیر گام بردارند که آثار رونمایی شده می‌تواند منبع جامعی در این راستا باشد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اظهار کرد: حمایت از آثار مولفان استان با موضوع فرهنگ، دین و مساجد از وظایف در راستای رشد بیش از پیش این کتب در سطح جامعه است.

آزور گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، پویش کتاب‌خوان‌ترین نوجوان، تجلیل از مولفان، رونمایی از آثار مولفان استان و بازدید از کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برنامه‌های شاخص کانون در یکسال گذشته است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: هم‌اکنون ۴۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعال هستند که در کنار رسالت اصلی، به فعالیت در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی نیز مشغول هستند.

در این آیین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شماری از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد با اهدا لوح سپاس از مرتضی زارع نویسنده چهار کتاب رونمایی شده تجلیل شد.