تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده استقلال تا اینجای کار در صدر جدول باشد، اتحاد تیمی است؛ جواد نکونام به عنوان یک حرفه‌ای به تمام معنا، این تفکر را به مجموعه تیم انتقال داده است.

محمد نوازی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به صدرنشینی استقلال در لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال با اتحاد و همدلی برنامه‌های خود را دنبال می‌کند و خدا را شکر تا به امروز در این راه موفق بودیم. جواد نکونام به عنوان نفر اول کادر فنی در این مدت تلاش زیادی انجام داده و برنامه‌های او اجرا می‌شود تا بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

وی افزود: استقلال هفته به هفته پیش می‌رود، بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر مسابقه‌ای که در پیش است برنامه‌ریزی می‌کنیم. در این مدت به معنای واقعی کلمه تیم بوده‌ایم و به فکر این هستیم نتیجه زحماتمان را بگیریم.

مربی استقلال خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده استقلال تا اینجای کار در صدر جدول قرار گیرد، اتحاد تیمی بوده؛ جواد نکونام یک حرفه‌ای به تمام معنا است و این تفکر را به مجموعه تیم انتقال داده است.

نوازی درباره دیدار روز شنبه استقلال و ذوب‌آهن که در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: به طور حتم دیدار سختی پیش روی استقلال است، ما رقیب سرسختی به نام ذوب‌آهن داریم که نتایج خوبی گرفته و فوتبال را خوب بازی می‌کند، همچون بازی‌های گذشته برای بهترین نتیجه پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت و امیدوار هستیم با دست پر میدان را ترک کنیم.

وی تصریح کرد: در طول این هفته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با بازیکنان داشته و آنالیز و تحلیل فنی که از بازی ذوب‌آهن داشتیم، با آمادگی کامل به زمین می‌رویم.

نوازی درباره کسر قرارداد خود و برخی از مربیان استقلال گفت: به خاطر استقلال و اتحاد تیمی این کار را انجام دادیم؛ مهم‌ترین موضوع برای من و تمام مجموعه تیم این است که در راستای منافع و مصالح استقلال گام برداریم و کاری کنیم که این باشگاه به آنچه لیاقت نام بزرگش است برسد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بین اعضای کادر فنی هماهنگی کامل وجود دارد؟ گفت: رابطه مربیان استقلال بسیار عالی و همه با هم هماهنگی کامل دارند، جواد نکونام و سایر اعضای کادر فنی در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا هر کاری که می‌توانند برای موفقیت استقلال انجام دهند.

وی در پایان درباره مصدومیت مرادمند و پیام اعضای تیم استقلال که برای بازگشت او به تمرینات منتشر کردند، گفت: آرزوی سلامتی برای این بازیکن داریم. امیدوارم او هرچه سریعتر دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته و بتواند در تمرینات استقلال شرکت کند، دل همه مجموعه تیم برای او تنگ شده است.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.