همدان-ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تظاهرات بسیاری از ملت‌های دنیا در حمایت از فلسطینیان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نشان می دهد که وجدان بشریت بیدار شده و استکبار جهانی دیگر قادر نیست مردم دنیا را با سیاست‌های رسانه ای خود فریب دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام الیاس نجاری روز پنجشنبه در اجتماع دختران حاج قاسم اظهار کرد: جنایات غزه بسیاری از حقایق مکتوم را برای مردم دنیا آشکار کرد و امروز رژیم صهیونیستی از نظر افکار عمومی محکوم به نسل کشی و کشتار مردم بی گناه است.

وی با بیان اینکه نفرت افکار عمومی نسبت به اسرائیل روز به روز افزایش می‌یابد ادامه داد: رژیم صهیونیستی به رغم بمباران گسترده در غزه تاکنون در حرکت خود ناکام مانده زیرا هدف آنها نابودی حماس و ذلیل کردن رزمندگان جبهه مقاومت بود اما آنها با گذشت بیش از ۴۰ روز و با بکارگیری همه توان نظامی خود هنوز نتوانستند دستاورد نظامی داشته باشند و هنوز موفق به آزادی اسرای خود نشدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، شکست رژیم صهیونیستی در غزه را یک واقعیت اعلام و اظهار کرد: پیش روی و ورود به داخل بیمارستان‌ها، داخل خانه های مردم و کشتن پیرزن و پیرمرد و کودک پیروزی نیست.

حجت‌الاسلام نجاری ادامه داد: اعتبار و هیمنه آمریکا و اسرائیل در این مدت شکسته شد و هرگز به حالت اول برنمی‌گردد.

وی اظهار کرد: در جوامع اسلامی همه جا یک الگو، تفکر و اندیشه مشاهده می‌کنیم و آن آرمان، سربلندی و اهتزاز پرچم اسلام است که این به هم پیوستگی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

بسیج مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز اگر جلوه های زیبای پرشور جوانان را در صحنه های بزرگ پرخطر فلسطین، لنبان و غزه مشاهده می‌کنید این الگو گیری از بسیج است و اینها شاگردان مکتب امام خمینی (ره) هستند و به جرات می‌توان گفت بسیج مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی است.

حجت‌الاسلام نجاری ادامه داد: به خواست خدا آزادی فلسطین نیز به دست همین بسیجیان و شاگردان امام خمینی (ره) رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه مسئله غزه و عملیات طوفان الاقصی مسیر تاریخ را عوض کرد گفت: پیام عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی این است که بازپس گیری سرزمین مادری فلسطینیان بسیار آسان و سهل و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر است که توسط گروه‌های اندکی از جبهه مقاومت صورت گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مگر می‌شود در عرض ۲ ساعت هزار و ۷۰۰ کیلومتر از سرزمین‌های اشغالی آزاد شود و در اختیار سربازان حماس قرار بگیرد؟ پس آزادی فلسلین امکان پذیر است.

حجت‌الاسلام نجاری با اشاره به اینکه حدود ۲ سال بود که رزمندگان حماس برای اجرای این عملیات آماده شده بودند افزود: عملیات زمینه تاریخی ۷۵ ساله دارد، مقدمه این عملیات ۷۵ سال ظلم، تجاوز، محاصره و غصب است.

وی ادامه داد: هتک حرمت به مسجد الاقصی، بی نتیجه ماندن مذاکره تبادل زندانیان، ادامه پروژه عادی سازی روابط با کشورهای عربی، نادیده گرفتن کشور فلسطین، افزایش آزار و اذیت زندانیان فلسطینی و محاصره همه جانبه غزه از عوامل اجرای عملیات الاقصی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هویت و ماهیت اصلی آمریکا، غرب و صهیونیسم در حوادث بعد از طوفان الاقصی به صورت همه جانبه به جهانیان نشان داده شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و اجتماع دختران حاج قاسم با حضور نوزادان کالسکه سوار با شعار "غزه تنها نیست" در باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان برگزار شد.