بوشهر-ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی برگرفته از ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سردار علی رزمجو "روز پنجشنبه در آیین غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر همه توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان مصون نگه داشته از این رو باید از فرصت هفته بسیج برای ترویج این فرهنگ غنی استفاده کرد.

وی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ مترقی در جهان متبلور شده است و اکنون رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل جنایتکار نیز از این فرهنگ استفاده و دشمن را به زانو درآورده اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: بسیج به‌عنوان یک مکتب، تفکر و فرهنگ جامعه را متحول کرده و مشکلات جامعه با مشارکت بسیجیان سروسامان داده می‌شود.

رزمجو ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی رسیدگی به نیازمندان و خدمات‌رسانی به محرومین حضوری فعال دارد و هر روز بر اقتدار این نیروی مخلص خدا افزوده می‌شود.

گل‌گذاری مزار مطهر شهدا و سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این آیین بود که با حضور مسئولان و قشرهای مختلف اجرا شد.

در سایر شهرستان‌های استان بوشهر نیز بسیجیان با حضوری پرشور با شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.