همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ و تفکر بسیجی را به دنیا صادر کرده است گفت: عملیات طوفان الاقصی نتیجه تفکر بسیجی است.

سرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی روز جمعه در برنامه نمایش شکوه و اقتدار بسیج در همدان اظهار کرد: بسیج مستضعفان برای استفاده از ظرفیت مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی، دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن و مقابله با تهدیدات علیه انقلاب در پی صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی ادامه داد: دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل نهاد بسیج مستضعفین و نیز درایت و هدایت روشنگرانه مقام معظم رهبری خنثی‌کننده‌ توطئه‌های دشمنان و بدخواهان و نظام اسلامی است.

سرهنگ حسینی افزود: اکنون تفکر بسیجی در حزب الله لبنان، رزمندگان یمن و نیروهای مردمی حشدالشعبی عراق گسترش یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیجیان لشکر آسمانی خداوند بر روی زمین و در امتداد نسل عاشورائیان و دفاع مقدس هستند و در مقابل هر نوع تهدید، مشکلات و مخاطرات ایستادگی می‌کنند.

سرهنگ پاسدار حسینی، ولایت مداری، ایمان، جهاد، شجاعت و بصیرت را از مهم ترین ویژگی‌های بسیج برشمرد و اظهار کرد: بسیج آمده تا کربلا تکرار نشود، امام‌ مسلمانان در مسجد کوفه ضربت نخورد و امام مجتبی(ع) تنها نماند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: امروزه هرجا که مشکلی در جامعه وجود دارد اعم از دفاع مقدس، کرونا و محرومیت زدایی بسیج ورود می‌کند چراکه ملت برای بسیج و بسیج در خدمت ملت است.

دیدار و گفت‌وگوی استاندار همدان با بسیجیان استان

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان نیز با حضور در تجمع بزرگ بسیجیان استان به مناسبت هفته بسیج، با بسیجیان حاضر در این مراسم از نزدیک دیدار و به صورت چهره‌به‌چهره گفت‌وگو کرد.