تهران- ایرنا- ملی‌پوش طلایی دسته فوق‌سنگین ایران در واکنش به قهرمانی ایران در پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: امیدواریم تیم جوانان حمایت شود تا ملی‌پوشان این تیم بتوانند پا جای پای بزرگسالان بگذارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، علیرضا یوسفی ملی‌پوش دسته فوق سنگین ایران بامداد امروز (جمعه) در روز پایانی پیکارهای وزنه‌برداری جوانان جهان در مکزیک با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب و ۲۴۰ کیلوگرم دوضرب و ثبت مجموع ۴۲۰ کیلوگرم، موفق شد سه نشان طلا برای ایران به ارمغان آورد و در کنار کیانوش رستمی و سعید محمدپور با دو عنوان قهرمانی جوانان جهان تاریخ‌ساز شد.

وی بعد از قهرمانی در این مسابقات در گفت‌وگویی اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها همچون سال قبل مدال طلا کسب کردم و خوشحالم که توانستم باعث افتخار مردم شهر و کشورم شوم. امیدوارم بتوانم در رده سنی بزرگسالان هم افتخاراتم را تکرار کنم و دل مردم ایران را شاد کنم.

وی با تقدیر از عملکرد کادر فنی تیم ملی جوانان، در واکنش به قهرمانی ایران در مکزیک گفت: هادی پانزوان سرمربی تیم ملی و کادر فنی، اعم از احسان رضایی و آیدین نصرتی زحمات بسیار زیادی کشیدند. البته من به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتم در اردو حضور نداشتم و تنها یک هفته پایانی در اردو بودم. طی این مدت شاهد زحمات کادر فنی بودم و بچه‌ها نسبت به سال قبل پیشرفت‌ زیادی داشتند و این تیم جای امید دارد و امیدواریم تیم جوانان حمایت شود تا ملی‌پوشان این تیم بتوانند پا جای پای بزرگسالان بگذارند.