اصفهان - ایرنا - سرمربی استقلال گفت: بچه ها فردا هم مقابل تیم با کیفیت ذوب آهن باید جوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می دهند و با تمام وجود باید بدوند، بجنگند و مثل بازی های قبل فداکاری کنند تا دل هواداران شاد شود.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام که به کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن نرسیده بود در گفت و گو با رسانه رسمی تیم استقلال درخصوص بازی فردا با ذوب آهن افزود: پیش از هر چیز باید از هواداران استقلال در اصفهان تشکر کنم که استقبال گرمی از تیم‌شان داشتند، استقبال آنها ما را شگفت زده کرد.

وی عنوان کرد: درباره بازی هم باید بگویم که قطعا کار سختی خواهیم داشت و ذوب آهن از تیم های خوب لیگ‌برتر است و نتایج خوبی به دست آورده و بازیکنان ما هم البته انگیزه فراوانی دارند که در این بازی موفق ظاهر شوند.

سرمربی استقلال ادامه داد: همیشه به بازیکنان گفته‌ام باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و از آن مهمتر در زمان مسابقه خوب تمرکز کنند.

وی ادامه داد: ما در فصل جاری یاد گرفتیم که اصلا به جدول یا موقعیت تیم حریف و خودمان توجه نکنیم چون هر بازی و هر مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارد و از روز اولی که کارمان شروع کردیم، هدفگذاری ما بازی به بازی بوده است.

نکونام در پایان گفت: از هواداران و طرفداران استقلال در اصفهان می خواهم مثل همیشه استقلال را تنها نگذاشته و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند.

به گزارش ایرنا، ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ساعت ۱۷:۳۰ فردا، چهارم آذرماه، در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می روند.