تهران- ایرنا- شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مردم فلسطین پشتیبان مقاومت هستند و رهبران مقاومت را الگوی خود می دانند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، حمایت و پشتیبانی ملت فلسطین از مقاومت فقط در غزه نیست، بلکه در کرانه باختری نیز از هر ۱۰ کودک فلسطینی، ۹ نفر «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس و «ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام را الگوی خود می دانند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی دیگری با اشاره به نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد که حماس کاملا بر نوار غزه کنترل دارد و فردی که با شتاب از پایان حماس سخن می گفت، باید اتفاقات امروز را مرور کند که بیانگر سیطره کامل حماس بر نوار غزه است.

این رسانه افزود: با وجود اعلام ارتش اسرائیل مبنی بر این که حماس کنترل شمال نوار غزه را از دست داده است، اما این گروه موفق شد که آتش بس را همزمان در شمال و جنوب نوار غزه بر طرف اسرائیلی تحمیل کند.

این شبکه صهیونیستی ادامه داد که حماس توانست رژیم صهیونیستی را با وجود اظهارات «بنیامین نتانیاهو» مبنی بر عدم پذیرش آتش بس پیش از نابودی این جنبش به سمت آتش بس انسانی بکشاند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد: گروگان‌های اسرائیلی همزمان آزاد شدند و این به معنای این است که ارتباط حماس با زندانبانان خود همچنان برقرار بوده و بر اثر جنگ، قطع نشده بود.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: حماس همچنان با وجود حملات گسترده در نوار غزه قوی و بر وضعیت مسلط است و در سطح رهبری و اداری ،کارها را پیش می‌برد.

اذعان رسانه صهیونیستی پس از آن انجام می شود که آتش‌بس چهار روزه میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه (۳ آذرماه) به وقت محلی آغاز شد.

اداره امور اسیران فلسطین جمعه شب تأیید کردکه ۳۹ اسیر توسط ارتش رژیم صهیونیستی آزاد شدند.

این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد که این گروه نخستین گروه از اسرای فلسطینی هستند که شامگاه امروز ‌و بر اساس توافق آتش بس انجام شده، آزاد شدند.

منابع خبری اعلام کردند که این اسرا ۲۴ زن و ۱۵ کودک هستند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

برچسب‌ها