به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهرام جوادزاده روز شنبه در نشست ارزیابی کیفی عملکرد مرکز فوریتهای سامانه ١۳٧ خدمات شهری گفت: این آمار بر اساس سیستمی برخط به دست آمده است که به واسطه آن پیام شهروندان از سوی کارشناسان سامانه دریافت و برای بررسی و اقدام به حوزههای مختلف ارجاع میشود.
وی افزود: آمارها و شاخصهای مرتبط با سامانه ١٣٧ شهرداری اردبیل در سال جاری و مقایسه آنها با آمارهای سال گذشته، نشان دهنده ارتقا و بهبود این شاخصها از جمله در افزایش میزان رضایتمندی شهروندان است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل با تاکید بر ارتقا و بهبود سطح کیفی خدماترسانی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان، بیان کرد: سامانه ١٣٧ در بازتاب مشکلها و دغدغههای شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و در نتیجه ارتقای میزان رضایت مردم نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته است.
وی با اشاره به بررسی مسائل از سوی کارشناسان سامانه ۱۳۷ در سریعترین زمان ممکن، اضافه کرد: هدف این است که با کاهش زمان پاسخگویی، اقدام بههنگام و بدون وقفه در برطرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف کارگشا و تاثیرگذار باشیم.
جوادزاده با قدردانی از دغدغهمندی و مشارکت شهروندان برای داشتن شهری زیبا عنوان کرد: نیروهای تلاشگر شهرداری اردبیل نیز با برگزاری چنین نشستهایی در کنار رسیدگی به مشکلات مطرح شده، به دنبال شناسایی آسیبها، مانعها و سپس تقویت آنها و در راستای ارتقای سطح خدماترسانی هستند.
وی همچنین تاکید کرد: در این راستا مدیران مناطق و سازمانهای مرتبط باید با پاسخگویی مناسب و برطرف کردن سریع مشکلات شهروندان، بیش از پیش در پیشگیری از بروز مسائل و ناهنجاریهای شهری تلاش کنند.
شهر اردبیل بیش از ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.