زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در مقابل هجوم دشمنان محافظت کند و مقاوم نگاه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز یکشنبه در همایش دختران حاج قاسم که در مصلی شهر زابل برگزار شد، اظهارکرد: در طول مسیر مبارزاتی امام راحل این دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت بودند که توانستند با مقاومت خود موفقیتی بزرگ را رقم بزنند و این مقاومت، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و بر چیده شدن نظام ستمشاهی شد.

وی تاکید کرد: دشمنان با تمام ظرفیت از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه های فراوانی را علیه ما برنامه ریزی کردند و خنثی کننده همه این فتنه ها مقاومت و ایثار مردم ما بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز همین فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته در جنگ غزه موجب موفقیت و پیروزی برای فلسطینیان شود.

وی افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث می‌شود تا این فرهنگ عظیم همواره زنده نگاه داشته شود؛ رمز موفقیت و پیروزی ما در سال‌های گذشته تمسک به همین فرهنگ گرانبها بوده و امروز و فردای ما نیز نیازمند همین فرهنگ است.

سردار شفائی تاکید کرد: دلیل موفقیت شهدای عزیز ما این بود که توانستند از فرصت‌ها بهترین استفاده و بهره را ببرند؛به گفته حاج قاسم« هنر تبدیل تهدید به فرصت است و شهدای ما این هنر را به خوبی ارائه کردند و ما هم باید همین هنر را فرا گرفته و به کار بگیریم».

وی خاطرنشان کرد: امروز شما دلدادگان به انقلاب اسلامی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانید خدمتی شایسته را ارائه دهید.