ساری – ایرنا – تیم والیبال هورسان رامسر هفتمین مسابقه‌اش در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را با سرمربی جدید در زمین خانه خود برگزار کرد و توانست با پیروزی قاطع مقابل تیم والیبال پاس گرگان پنجمین برد این فصل خودرا کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته هفتم لیگ برتر والیبال کشور که پنجشنبه گذشته با برگزاری یک مسابقه آغاز شده بود، عصر امروز یکشنبه با برگزاری ۶ مسابقه پایان یافت که در یکی از این دیدارها تیم والیبال هورسان رامسر میزبان پاس گرگان شد و توانست با پیروزی در سه دست پیاپی مهمان خود را با نتیجه ۳ – ۰ شکست دهدو در جایگاه پنجم جدول باقی بماند.

هورسان رامسر که با برد مقابل چادرملو اردکان در هفته پنجم مسابقات توانست به رتبه پنجم صعود کند و در هفته ششم نیز در دیداری نزدیک و نفس‌گیر به پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل سایپا دست یافت بود، در هفته هفتم نیز با کسب سومین برد پیاپی توانست همچنان روی پله پنجم جدول باقی بماند و کماکان یکی از تیم‌های نیمه بالایی جدول باشد.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور در دیدار امروز که ۹۲ دقیقه طول کشید توانست پاس گرگان را در دست نخست با نتیجه ۲۵ – ۲۲ شکست دهد و در دست دوم نیز ۲۵ – ۱۹ پیروز شد. نتیجه دست سوم این مسابقه نیز ۲۵ – ۱۸ به سود رامسری‌ها پایان یافت تا نخستین برد ۳ – ۰ هورسان در این فصل از رقابت‌ها ثبت شود.

هورسان رامسر در شرایطی پا به این دیدار گذاشت که یکم آذر سرمربی این تیم با وجود کسب نتایج قابل قبول تصمیم به کناره‌گیری از مسئولیت خود گرفت و سه روز بعد هم -چهارم آذر- پس از موافقت مدیران این باشگاه با استعفای رحمان محمدی‌ راد، هدایت هورسان به آرش صادقیانی سپرده شد. با این حال صادقیانی که دیروز سرمربیگری هورسان را پذیرفت، به دلیل ثبت نشدن قرارداد و صادر نشدن کارت مسابقات اجازه حضور روی نیمکت سرمربیگری هورسان را نیافت و علیرضا شاهمیری مسئولیت هدایت تیم از کنار زمین را در این مسابقه بر عهده داشت.

هورسانی‌ها با این برد ۱۲ امتیازی شدند و در رتبه پنجم جدول جایگاه خود را تثبیت کردند. این تیم در هفته نخست رقابت‌ها نتیجه را ۳ – ۱ به میزبان قدرتمند و صدرنشین کنونی لیگ یعنی فولاد سیرجان واگذار کرد، در هفته دوم ۳ – ۱ شهرداری گنبد را در رامسر شکست داد، هفته سوم را نیز با برد خانگی ۳ – ۲ مقابل آیفاسرام اردکان به پایان رساند، هفته چهارم را در ارومیه با شکست ۳ – ۰ مقابل شهرداری این شهر پشت‌سر گذاشت، در هفته پنجم چادرملو اردکان را ۳ – ۲ با شکست بدرقه کرد و هفته ششم را نیز با پیروزی ۳ – ۲ مقابل سایپا در تهران به پایان رساند.

نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور هشتمین مسابقه را روز ۸ آذر در رفسنجان مقابل تیم والیبال مس برگزار می‌کند.