زاهدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۱۲میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

عباس شیبک روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

با نگاه ویژه دولت مردمی با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور است
وی افزود: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهر توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ سیستان و بلوچستان با زیربنای۱۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جمعیتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۵۳۰ خانوار از این طرح ورزشی بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم کرده تا رقابت‌های مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

شیبک گفت: استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط بد اقتصادی اما با نگاه ویژه دولت مردمی با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور است.