گناوه - ایرنا - بخشدار بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه گفت: شهرک صنعتی در این بخش با مساحت ۷۸ هکتار ایجاد شده که ۵۰ هکتار اراضی صنعتی و قابل واگذاری به متقاضیان در آن آماده سازی شده است.

به گزارش ایرنا، " ضرغام محمدی " روز دوشنبه در حاشیه بازید دانشجویان گناوه ای در قالب اردوی راهیان پیشرفت از شرکت عمل آوری ماهی و میگو در این بندر اظهار کرد: این شهرک از همه امکانات لازم از قبیل خطوط انتقال آب، برق، مخابرات، ساختمان‌های جانبی، تجهیزات مورد نیاز، مخزن یکهزارمترمکعبی آب بهره‌مند شده و دارای ساختمان و ماشین آتش نشانی فعال است.

وی بیان داشت: ۱۰۰ درصد زیرساخت های شهرک صنعتی ریگ فراهم شده است و متقاضیان به محض استقرار در محل، می‌توانند امکانات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

فرماندار گناوه نیز گفت: شرکت عمل‌آوری ماهی و میگو با ظرفیت سه هزار تن، اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با ۲ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرک صنعتی بندرریگ در حال احداث است .

" محمد تقی صفری " اظهار کرد: در دولت سیزدهم براساس نیازهای مهمی که شهرستان داشته اولویت بندی و تامین بودجه شده که برخی از آنها افتتاح و برخی دیگر درحال اجرا است

.

فرماندار گناوه افزود: طرح توسعه این بندر به عنوان ابر طرح بنادر و دریانوردی کشور با ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال احداث است.

وی اجرای باند دوم جاده ساحلی گناوه - بوشهر، گناوه - گچساران، جاده ساحلی مال خلیفه، پل سیدرضا، چندین چمن ورزشی مصنوعی، گازرسانی و برق رسانی را از دیگر طرح های مهم در این شهرستان اعلام کرد.

شهرک صنعتی بندر ریگ تنها شهرک صنعتی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر است.