اصفهان- ایرنا- «گیتی‌پسند اصفهان» در هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور در دربی اصفهان مقابل تیم «پرواز هوانیروز اصفهان» با نتیجه ۳۵ بر ۳۲ به پیروزی رسید و صدرنشین موقت لیگ برتر هندبال کشور شد.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال «گیتی‌پسند اصفهان» بعد از ظهر دوشنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در نخستین دیدار هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور در سالن شهید سجادی اصفهان مقابل تیم همشهری «پرواز هوانیرو اصفهان» قرار گرفت و با نتیجه ۳۵ بر ۳۲ به پیروزی رسید.

تیم گیتی پسند اصفهان با این بُرد و با یک بازی بیشتر در صدر جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت.

این دیدار که به قضاوت «میلاد زارع» و «بهزاد قندی» برگزار شُد، با شروع طوفانی ۲ تیم همراه بود ولی تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان با مهار جوانان تیم هندبال «پرواز هوانیرو اصفهان» توانست از همان ابتدای بازی پیش بیفتد و همواره فاصله امتیازی خود را حفظ کند، هرچند در اواخر بازی «پرواز هوانیرو اصفهان» اختلاف را به سه گل رساند.

«گیتی پسند اصفهان» با بُرد عصر امروز توانست یکی از سه تیم بدون باخت لیگ برتر باقی بماند و این تیم اکنون با ۱۱ امتیاز و تفاضل گُل ۲۹ و با ۶ بازی در صدر جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد.

«پرواز هوانیرو اصفهان» نیز با این شکست، در رده نهم جدول لیگ برتر با ۲ امتیاز باقی ماند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

برچسب‌ها