خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان گفت: تفاهم نامه انجمن صنفی تلفن همراه کشور و دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرستان در راستای توسعه اشتغال زایی، کارآفرینی، آموزش و مدیریت دانش بنیان فعالان حوزه تلفن همراه منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدرضا عارف روز سه شنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری انجمن صنفی تلفن همراه کشور و دانشگاه علمی کاربردی الیگودرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسوولان مساله بیکاری جوانان و یافتن راهکاری برای کاهش نرخ بیکاری بوده و انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی در افزایش اشتغالزایی برای جوانان بسیار موثر است.

وی افزود: این دانشگاه تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر فارغ التحصیل داشته که حدود ۷۰ درصد این فارغ التحصیلان وارد بازار کار شده‌اند و اکنون نیز یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند.

عارف ادامه داد: توسعه پایدار فضای آموزشی، اشتغالزایی، کارآفرینی و پیشرفت امور زندگی مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی به ویژه در استان لرستان و الیگودرز دغدغه اصلی ماست و بر این اساس پس از تحقیق و بررسی های بسیار و چندین مرحله ای مذاکرات با هیات رییسه انجمن صنفی تلفن همراه ، سیم کارت و لوازم جانبی کشور به نتایج بسیار موفقیت آمیزی رسیدیم و در همین راستا تفاهم نامه ای علمی، آموزشی و صنعتی منعقد شد.

افشار فروتن لاریجانی رییس انجمن صنفی تلفن همراه کشور نیز ضمن قدردانی از تلاش و دلسوزی مسوولان استان لرستان و به ویژه رییس هیات امنا دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان برای توسعه آموزش، کارآفرینی و اشتغال زایی منطقه الیگودرز و آبادانی ایران اسلامی آمادگی این انجمن را برای همکاری و حمایت لازم از فعالیت های دانش بنیان و خدمت رسانی به آحاد مردم لرستان و الیگودرز اعلام کرد.

امام جمعه الیگودرز نیز در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، از خدمات و تلاش های دانشگاه علمی کاربردی مرکز شیشه لرستان(الیگودرز) اظهار کرد: مساله فضای مجازی بسیار مهم و واقعیتی غیر قابل انکار است و باید متناسب با زیست بوم و فرهنگ کشور و در قالب فرهنگ ایرانی اسلامی مدیریت و مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدی سرلک با تاکید بر بومی سازی فضای مجازی کشور، تصریح کرد: امروز دشمن از مرزها به مغزها رسیده و می‌خواهد از طریق فضای مجازی، کنترل مغزها را در اختیار گیرد.