تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در هفتمین روز آذرماه به آسیب‌شناسی روابط عمومی‌های باشگاه‌های فوتبال، تکذیب استفاده از کمک داور ویدئویی در بازی استقلال و پرسپولیس و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، هفتمین روز آذرماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

اورسجی: مقام معظم رهبری نگاه عمیقی به همه رشته‌های ورزشی دارند

رئیس فدراسیون کبدی گفت: رهبر معظم انقلاب با وجود مشغله‌های بزرگ کشور بسیار ریز به مسائل ورزش پرداختند و نگاه عمیقی به همه رشته‌های ورزشی دارند و درباره اتخاذ تدابیر درست در همه رشته‌های ورزشی صحبت کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

روابط عمومی‌های شائبه‌دار در فوتبال ایران؛ بوقچی باش، فالوور بگیر

یکی از مصیبت‌های فوتبال ایران اقدامات مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران است. اقدامات آنها هیچ آورده‌ای برای این تیم‌ها ندارد و تنها خروجی آن بیشتر شدن کینه‌ورزی بین هواداران تیم‌ها است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پیروس دیماس: وزنه‌برداری جهان از دوپینگ آسیب زیادی دید/ نصیری‌نیا را به یاد دارم

- پرافتخارترین المپین رشته وزنه‌برداری از مشکلات این رشته و همچنین احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک در آینده پرده برداشت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برتری شاگردان رحمتی در شب بی‌روح آزادی؛ نساجی هندی‌ها را دست خالی بدرقه کرد

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری تشریفاتی در لیگ قهرمانان آسیا، مومبای‌سیتی هند را شکست داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قارداشی: مبارزه با فساد در ورزش نیازمند حمایت همه جانبه است/ فرمایشات رهبری روحیه بخش بود

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: جلوگیری از فساد در ورزش به همکاری برخی از سازمان‌های دیگر و وزارت ارشاد و صدا و سیما و حمایت همه جانبه بازمی‌گردد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

معادلات صعود پرسپولیس از گروه مرگ؛ اوضاع بر وفق مراد یحیی و شاگردانش

با تساوی پرسپولیس مقابل النصر این تیم شانس بالایی برای صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پایان کار «وویوویچ» درهندبال ایران/ رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی شد

وسلین وویوویچ از هدایت تیم ملی هندبال کنار گذاشته شد و مجید رحیمی زاده سرمربی سابق نوجوانان را به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در بحرین انتخاب شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نگاهی به ۲ شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم؛ میهمان‌های ناخوانده در جمع مدعیان!

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب‌آهن اصفهان با گذشت یک سوم از فصل جاری لیگ برتر با قرار گرفتن در رده‌های دوم و سوم شگفتی‌ساز شده‌اند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

CR7 تنها نیست؛ از نمونه‌های خارجی تا الگوی ایرانی

اتفاقی که در جریان بازی پرسپولیس و النصر رخ داد بازتاب سریع و وسیعی در جهان داشت. صحنه‌ای که رونالدو داور بازی را مجاب کرد که صحنه مشکوک روی او خطا نبوده و با این کار اخلاق و زیبایی بازی جوانمردانه را به تصویر کشید، اما در دنیای فوتبال از این صحنه‌های نادر و کمیاب چند نمونه دیگر وجود دارد که در بین آنها نمونه ایرانی هم دیده می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ممبینی: VAR به دربی نمی‌رسد/ پرونده شکایت از استقلال در حال بررسی است

دبیرکل فدراسیون فوتبال، استفاده از کمک داور ویدئویی را در دیدار استقلال و پرسپولیس که قرار است ۲۳ آذر برگزار شود را تکذیب کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.