قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: صیانت از آرا و تصمیم مردم، رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری رویکرد اصلی عوامل برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد نجفی» روز چهارشنبه در جمع اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قصرشیرین، انتخابات را نماد مردم سالاری و عرصه حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش دانست و افزود: این رویداد مهم مایه آبرو، عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی است و همه باید تلاش کنیم تا زمینه حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات منجر به استحکام بیش از پیش نظام خواهد شد چون هر قدر حضور بیشتر باشد پشتوانه سیاسی یک کشور و مسوولان آن کشور محکم‌تر خواهد بود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: دشمن سعی دارد تا حضور مردم را در انتخابات تضعیف و یا کمرنگ کند و بهترین پاسخ به دشمنان حضور آگاهانه و همیشه در صحنه مردم در عرصه مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت است که‌ به طور یقین این بار هم شاهد خنثی شدن نقشه های دشمنان خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه گفت: ۴۰ صندوق ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده که از این تعداد ۱۹ صندوق شهری و ۱۶ صندوق روستایی و پنج صندوق نیز به بخش سومار برای جمع آوری آرای نیروهای نظامی منطقه اختصاص دارد.

نجفی ادامه داد: قانون فصل الخطاب همه ما در امر انتخابات است و هیات های اجرایی و نظارت آمادگی کامل دارد تا در اسفندماه سال جاری ۲ انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را با قاطعیت و سلامت کامل برگزار کند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.