اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان سطح این دوره از رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را بسیار بالا دانست و گفت: همه تیم‌ها به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند.

رمضان جمالپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مسابقات از صبح امروز آغاز شده و خوشبختانه نماینده کشتی خوزستان در دیدار نیمه نهایی عملکرد بسیار خوبی داشت و با اقتدار راهی دیدار نهایی شد.

وی افزود: با توجه به میزبانی خوب اهواز از رقابت‌های مقدماتی دور رفت لیگ کشتی باشگاه‌های کشور و تجربه خوب استان در میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی، برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور به خوزستان واگذار کرد.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه تیم گروه ملی شانس اصلی عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است ابراز امیدواری کرد: این موضوع با درخشش کشتی‌گیران استان رقم بخورد.

جمالپور گفت: خوزستان همواره قطب کشتی فرنگی کشور بوده و کشتی‌گیران استان بارها در میادین مختلف افتخارآفرینی کردند.

وی در پایان ضمن قدردانی از شرکت گروه ملی و آقای علی محمدی در برگزاری این پیکارها افزود: حضور شرکت گروه ملی در امر ورزش یک اتفاق بسیار ارزشمند بوده و نشان از توجه آنها به ورزشکاران است.

بر اساس این گزارش تیم‌های اول و دوم این مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کنند.

گفتنی است در مرحله نخست لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، ۶ تیم در ۲ گروه به صورت متمرکز در مرحله رفت و برگشت به میدان رفتند. تیم های سینا صنعت ایذه و شهرداری مسجدسلیمان ۲ نماینده دیگر استان خوزستان در مسابقات بودند.