ارومیه- ایرنا- نمازگزاران ارومیه ای در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، پس از برپایی نمازجمعه این هفته راهپیمایی کرده و نفرت و انزجار خود را از این رژیم منحوس و کودک کش به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران ارومیه ای پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین، از مصلای امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کنندگان با دادن شعارهای مرگ براسراییل و مرگ برآمریکا نفرت و انزجار خود را از کودک کشی و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

نمازگزاران در حالیکه پلاکارد هایی با مضمون مرگ بر اسراییل و مرگ برآمریکا دردست داشتند، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده و میثاقی دوباره با ملت فلسطین بسته و نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس را نوید دادند.

همچنین راهپیمایی کنندگان با شعارهای خود سکوت مجامع بین المللی در برابر نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه او در غزه را محکوم و آن را نقض آشکار حقوق بشر عنوان کردند.

به گزارش ایرنا، پس از عملیات تاریخ ساز طوفان الاقصی رژیم غاصب اسراییل برای جبران شکست خود دست به کشتار بیرحمانه زنان و مردان و کودکان در بیمارستان ها و مراکز مختلف زد تا بتواند شکست خود را جبران کند.

تاکنون بیش از ۱۵ هزار فلسطینی که نزدیک به نصف این تعداد را بانوان و کودکان تشکیل می دهند، به شهادت رسیده اند و هنوز ددمنشی های رژیم صهیونیستی با همکاری و پشتیبانی نیروهای آمریکایی در غزه ادامه دارد.