تهران- ایرنا- نماینده تام الاختیار فدراسیون کشتی روسیه در ایران از مصدومیت قهرمان المپیک و جهان و غیبت او در لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، عیسی حاجی اف روز جمعه در حاشیه مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص غیبت سیداکوف در این رقابت ها اظهار داشت: زائور بک سیداکوف به دلیل مصدومیت از ناحیه پا و زانو نتوانست به ایران بیاید و در روسیه روند درمانی خود را پیگیری می کند.

دارنده مدال پیکارهای جهانی ۲۰۰۲ تهران همچنین در خصوص غیبت آرتور نایفانوف در لیگ برتر کشتی آزاد نیز بیان کرد: او نیز به علت برخی مشکلات شخصی نتوانست امسال در لیگ کشتی آزاد ایران حضور یابد. امسال ۵ آزادکار روسی در لیگ ایران حضور یافتند و عملکرد آنها نیز قابل قبول بود. سطح رقابت‌های لیگ ایران همیشه خوب بوده و این حضور باعث شده تا سطح رقابت میان کشتی‌گیران روسی بالا برود.

نماینده تام الاختیار فدراسیون کشتی روسیه در ایران ادامه داد: در آینده نزدیک(طی ۲ روز آینده) تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون کشتی روسیه با ایران و نیز فدراسیون کشتی داغستان و ایران منعقد خواهد شد که مفاد آن هنوز مشخص نیست ولی در این تفاهم نامه‌ها به دنبال پیشرفت و تعاملات بیشتر برای این ورزش خواهیم بود.