مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: ۱۲۴ معتاد متجاهر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت محلات این کلانشهر جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی برای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را شناسایی کرد.

وی اضافه کرد: در این طرح دو روزه پس از هماهنگی های لازم علاوه بر جمع آوری معتادان متجاهر، ۶۷ خرده فروش مواد افیونی نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات ۱۷کیلو و ۴۴۲ گرم انواع مواد مخدر به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین مواد افیونی کشف شد.

نگهبان افزود: ١٢ دستگاه خودرو سواری و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد نیز توقیف شد.

وی تاکید کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان موادمخدر در محله های شهر از اولویت های اصلی برنامه های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مشهد است لذا شهروندان در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.