زنجان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: محوریت قرآن در آموزش و پرورش موجب برکت است و به کار گرفتن آموزه‌های قرآن به عنوان پایه محکم اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در آیین استانی رویداد قرآنی آوای آسمانی در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) افزود: تلفیق معنویت و اخلاق قرآنی با آموزش علمی و تحصیلی زمینه ساز تربیت انسان کامل برای خدمت به جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: طی مدتی رویکرد آموزش در مدارس بر مسابقه معدل و المپیاد متمرکز شد که منجر به تربیت انسان تک بعدی و تک ساحتی شد و شاهد آسیب های آن هم هستیم بنابراین باید تربیت معنوی و مباحث تربیتی هم در نظر گرفته شود.

رفیعی به اهمیت و جایگاه زن در اسلام اشاره کرد و افزود: ایام فاطمیه فرصت خوبی است که به این نکته توجه کنیم که چقدر جایگاه زن و دختران در اسلام رفیع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت های رژیم صهیونسیتی در غزه اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد محو این غده سرطانی باشیم.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این برنامه با بیان اینکه اجرای برنامه های قرآنی در مدارس استان به ویژه در مدارس غیرانتفاعی جزو اولویت ها است، گفت: باید شکرگزار باشیم که به برکت نظام جمهوری اسلامی در فضای قرآنی تنفس می کنیم.

به گزارش ایرنا، رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی همزمان با ۱۰ هزار مدرسه غیرانتفاعی و هیات امنایی در ۲۰۰ مدرسه استان زنجان اجرا شد.