اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: خلاقیت، نوآوری، تحول، جوان‌گرایی و هم افزایی ظرفیت‌ها، رویکرد اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است.

به گزارش ایرنا، محمدحسین موسی‌پور عصر یکشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، کمیته‌های مردمی و رابطین شهرستانی استان مرکزی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان، در اراک، افزود: غنا بخشی برنامه‌ها در شکل و محتوا باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: طرح ایجاد شبکه سراسری شورا یاران تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده و باید در تمامی استان‌ها اجرایی شود.

حجت‌الاسلام موسی‌پور عنوان کرد: طبق قانون تنها دستگاهی که مجوز فراخوان‌ عمومی برای مناسبت‌های انقلابی، مذهبی و ملی را دارد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: استان مرکزی، زادگاه بنیانگذار نظام اسلامی است، استانی با صدها چهره تاثیرگذار فرهنگی، سیاسی و علمی که از این حیث منحصر به فرد است و بر ایران، انقلاب و آزادی‌خواهان جهان حق دارد.

وی اظهار کرد: تنفس در فضای نظام جمهوری اسلامی یک نعمت و خدمت در این نظام موهبت است و این مهم را افرادی که فضای آلوده و سیاه قبل از انقلاب را دیده‌اند، بیشتر درک می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: حضور مردم استان مرکزی در فراخوان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشکوه و دشمن شکن است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور، در این جلسه از همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی بویژه از همراهی استاندار انقلابی و مردمی استان مرکزی قدردانی کرد.

حضور مردم استان مرکزی در فراخوان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دشمن شکن است

استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته، پایانی بر اغتشاشات سال گذشته بود.

« فرزاد مخلص‌الائمه» افزود: نقش راه استان مرکزی ترسیم شده و همه دستگاه‌ها باید هود نقش راه داشته باشند و جایگاه خود را به خوبی بدانند.

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم مخاطب برنامه‌هایی است که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: مردم در تمام فراخوان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضوری دشمن شکن داشته و امید است این حضور در مناسبت‌های پیش‌رو نیز گسترش بیشتری یابد.

بهره‌گیری از جوانان در برگزاری مناسبت‌های ملی در دستور کار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این نشست گفت: سه رویکرد مهم در اداره شورای هماهنگی تبلیغات وجود دارد که اولین رویکرد، مردمی برگزار شدن مراسمات است.

حجت‌الاسلام « هادی خلیلی» افزود: استفاده از نسل جوان و نوجوان و پرداختن به جهاد تبیین از دیگر رویکردها است که با جدیت دنبال می‌شود.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، حضور در گلزار شهدا، بازدید از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا، حضور در نشست شورای اداری و دیدار با علما و روحانیون استان مرکزی، از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به استان مرکزی بود.