زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید با پژو در خدابنده ۶ مصدوم برجا گذاشت که توسط نیروهای امدادگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

داریوش تقی لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز تصادف خودروی سمند با ۴۰۵ در زرین رود خدابنده به سمت توزلو گزارش شد که سه دستگاه اورژانس از پایگاه‌های کهلا، گرماب و زرین رود به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این تصادف ۶ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت بررسی بیشتر به بیمارستان امیر المومنین خدابنده انتقال داده شدند.

این مسوول با بیان اینکه شامگاه روز گذشته نیز تصادف خودروی پراید با پژو در شهر زنجان در خیابان سیلو ۶ مصدوم داشت، گفت: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت اله موسوی انتقال یافتند.

رییس اورژانس زنجان یادآور شد: با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.