خرم آباد - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: یکی از مصدومان حادثه امروز، یکشنبه برخورد قطار در راه آهن دورود به دلیل وخامت حال، با پرواز اختصاصی جت فالکن هوانیروز برای ادامه درمان به تهران منتقل شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، مهدی پازوکی یکشنبه شب در تشریح آخرین وضعیت مصدوم حادثه صبح امروز راه‌آهن لرستان، افزود: در پی حادثه ایجاد شده برای یکی از عوامل فنی راه‌آهن، مصدوم از طریق بالگرد اورژانس به بیمارستان شهدای عشایر منتقل شد و اقدامات اولیه درمانی صورت پذیرفت.

وی اظهار داشت: به دلیل ضرورت انجام اقدامات درمانی تکمیلی و انتقال به تهران، با توجه به محدودیت‌های پرواز بالگرد در شب، با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اورژانس کشور و فرماندهی هوانیروز ارتش، یک فروند جت فالکن برای انتقال مصدوم به فرودگاه خرم‌آباد پرواز کرد و اقدامات انتقال به مراکز درمانی تهران دقایقی پیش صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، صبح امروز حادثه برخورد قطار باری با ریل باس در ایستگاه کشور راه آهن لرستان پنج مصدوم برجا گذاشت که حال یکی از مصدومان که از عوامل فنی راه آهن می باشد به دلیل جراحات شدید، وخیم اعلام شده است.