مجید تجملیان روز سه شنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود: 2 سال پییگیری مداوم و همچنین بررسی برنامه ها و نرم افزارهای مختلف و جلسات متعدد باعث شد تا مجموعه خدمات یکپارچه یزد من با عنوان آینده شهر من راه اندازی شود.
وی ادامه داد: این نرم افزار مجموعه ای از سامانه هایی است که با یگدیگر همکاری می کنند و هر کدام بخشی ار خدمات ارائه شده به شهروندان را در بر گرفته و هر شهروند با ورود به حساب کاربری خود می تواند به راحتی و به صورت مجازی از کلیه این خدمات استفاده کند .
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت:در آینده نزدیک هرگونه خدمات رسانی به شهروندان در قالب این حساب شهروندی انجام می شود .
تجملیان افزود: از شهروندان درخواست داریم با مراجعه به سامانه و مجموعه نرم افزای خدماتی یزد من به آدرس my.yazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از خدماتی که فعلا ارائه می شود از جمله حمل و نقل همگانی اتوبوس شهری با عنوان اتو من استفاده کنند.
وی ادامه داد: با استفاده از این بخش همه شهروندان می توانند از محل اتوبوس و اینکه در کدام ایستگاه قرار دارد و چه مدت زمانی باید منتظر بمانند مطلع شوند و پرداخت هزینه اتوبوس نیز با همین سامانه خواهد بود علاوه بر اینکه تخفیفات شهروندی نیز در همین سامانه اعمال خواهد شد .
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: همچنین بخش بازپس نیز در سامانه یزدمن راه اندازی شده و شهروندان می توانند پسماند زباله خشک خود را اعلام کنند تا ماموران شهرداری مراجعه و نسبت به تحویل آن اقدام کنند همچنین مبلغ این پسماند نیز به حساب شهروندی آنها در سامانه یزدمن واریز می شود.
تجملیان ادامه داد: شهروندان می توانند هر گونه پیشنهاد و انتقاد خود برای بهتر شدن سامانه یزدمن را از طریق تلفن ۱۳۷ و انتخاب گزینه ۲ و ارتباط با کارشناسان این سامانه در میان بگذارند تا نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام شود .
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تا کنون در مجموعه خدمات یکپارچه یزد من بخش هایی از جمله حساب شهروندی من،جمع آوری پسماند خشک(بازپس)، حمل و نقل همگانی (اتومن)، دوچرخه اشتراکی، نقشه جامع شهر یزد،جستجوی متوفیات، شهربین و شهروندسپاری فعال شده و به مرور بقیه خدمات شهرداری یزد نیز به این سامانه اضافه می شود.