تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

تهران - ایرنا- رزمندگان مقاومت فلسطین امروز (سه شنبه) سه دستگاه خودروی نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را درنوار غزه شکار کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز اعلام کرد که سه دستگاه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت های الیاسین ۱۰۵ در شرق شهر خانیونیس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.
هم اکنون درگیری های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف شهر غزه و شمال منطقه نوار غزه و شمال و شرق شهر خانیونیس در جنوب این منطقه در جریان است.
شهرک صهیونیست نشین بئر السبع در اطراف نوار غزه نیز امروز هدف حملات راکتی رزمندگان مقاومت قرار گرفت.
رزمندگان مقاومت فلسطین در طول جنگ ۴۸ روزه موفق شدند ۳۳۵ تانک مرکاوای ۴، نفربر، خودروی زرهی، بولدوزر و بیل مکانیکی رژیم صهیونیستی را به طور کلی یا جزئی منهدم کنند. (البته باید تانک ها و خودروهای نظامی منهدم شده رژیم صهیونیستی طی چهار روز اخیر را نیز با آن اضافه کرد)

از آغاز نبرد طوفان الاقصی، شمار صهیونیست های به هلاکت رسیده بنابر اعلام منابع صهیونیستی حدود ۱۵۰۰ نفر بوده که ۴۰۰ نفر آن از نظامیان صهیونیست هستند. هر چند منابع مقاومت شمار نظامیان صهیونیست در جنگ غزه را بسیار بیشتر از آمار اعلامی می دانند که یکی از اسناد صحت این خبر دفن ۵۰ نظامی صهیونیست طی یک روز و فقط در یک گورستان صهیونیست ها می باشد.