کاشان  - ایرنا - همزمان با ایام فاطمیه(س)پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ، مسوولان شهرستان ،خانواده معظم شهدا و مردم  تشییع  شد.

به گزارش ایرنا،نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این مراسم گفت: مهم ترین درخواست شهدا همان مطالبی است که حضرت علی(ع) در نامه ۵۳ به مالک اشتر به این مضمون فرمودند که ای مالک من تو را امر می کنم که خداوند را با قلب،زبان و دست دین خدا را یاری کنی و امروز انجام جهاد تبیین،امر به معروف و نهی از منکر،رعایت شئونات اسلامی و دینی و اهتمام به تبعیت از ولایت فقیه خواسته شهدای بزرگوار از ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی اظهار کرد: چالش ما با جبهه غرب و استکبار روزگاری این بود که نام سفارت اسرائیل را به سفارت فلسطین تبدیل کنیم اما امروز به برکت خون مطهر شهدا جبهه مقاومت و یمن اجازه عبور کشتی اسرائیلی از منطقه را نمی دهد.

امام جمعه کاشان بیان کرد:ما امروز آمده ایم تا با شهدا تجدید عهد ببندیم،تا آخرین نفس دست از آرمان های شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی برنمی داریم.

مردم دارالمومنین کاشان بیش از هزارو ۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.