پردیس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: چهار هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در پردیس کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد صارمی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت با انجام عملیات غافلگیرانه و ضربتی چهار دستگاه خودرو تجهیز شده حامل سوخت قاچاق (گازوئیل) را شناسایی و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای موصوف چهار هزار لیترسوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: در این رابطه خودروهای حامل سوخت قاچاق توقیف و چهار نفر دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی و مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: شهروندان به منظور مشارکت در این امر از هرگونه اخبار اطلاعاتی و از فعالیت قاچاقچیان دارند را به پلیس اطلاع دهند یا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

باند سارقین به عنف با ۱۵ فقره سرقت در مسکن مهر پردیس منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در این باره توضیح داد:در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف کیف قاپی و گوشی قاپی در پردیس پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های علمی ماموران کلانتری ۱۳ دره بهشت و کارآگاهان پلیس آگاهی به سرنخ‌هایی رسیدگی منجر به شناسایی سه نفر اصلی عاملان این سرقت‌ها (یک نفر خانم و ۲ نفر آقا) و پلیس با هماهنگی مقام قضایی در اقدام غافلگیرانه و ضربتی این متهمان را (یک نفر در پردیس و ۲ نفر شهریار) دستگیر کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهمان به ۱۵ فقره سرقت به عنف گوشی، کیف قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ صارمی گفت: متهمان دستگیر شده این پرونده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت هرگونه موارد مشکوک موارد را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس گزارش دهند. شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد .

پرونده سرقت مشاعات ساختمانی در شهریار بسته شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق مشاعات ساختمانی و کشف اموال و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی در حوزه کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سارق پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس در تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

فتاحی گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق اقلام سرقتی کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان و توجه به رعایت استانداردهای حفاظتی اماکن خصوصی و محل سکونت و به کارگیری نگهبان محله درخواست کرد، لوازم خود را در مشاعات ساختمانها رها نکنند و هر گونه تردد مشکوک افراد را مخصوصا در ساعات پایانی شب با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.