رشت - ایرنا - مرحله دوم رقابتهای دارت مردان کشور عصر امروز (جمعه) با برتری نفرات برتر رده های سنی جوانان و بزرگسالان در رشت خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، در مرحله دوم رقابتهای دارت قهرمانی مردان کشور، حدود ۱۵۰ ورزشکار برتر این رشته از ۲۳ استان کشور حضور داشتند که در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی ملوان جوان رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابتها و در رده سنی جوانان, امیرعلی یزدان پرست از خراسان شمالی به مقام قهرمانی دست یافت, محمد امین زاهدی از البرز دوم شد, محمدحسین رجبی و طاهاپورسعادت هر ۲ از گیلان به طور مشترک سوم شدند.

در رقابتهای رده سنی بزرگسالان نیز, مهرداد سیفی از تهران با غلبه برابر رقبای خود عنوان نخست را کسب کرد, علیرضا ایزدی از تهران نایب قهرمان شد, ابراهیم قاسمی از کردستان و سیدرحیم خواجه تاش از مازندران به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

همچنین مرحله دوم رقابتهای دارت قهرمانی بانوان کشور نیز روز پنجشنبه(دیروز) در این مجموعه ورزشی در رشت برگزار شده بود که در نهایت، انیس سال‌افزون از استان فارس در رده سنی جوانان و زینب زارع از استان کرمان در رده سنی بزرگسالان عناوین قهرمانی را کسب کردند.

رقابت‌های دارت قهرمانی بانوان و آقایان کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله پایانی این مسابقات اواخر امسال به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.