ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه سامانه سامد از مصادیق ارتباط بی‌واسطه دولت با اقشار مختلف مردم در راستای حل مشکلات است، گفت: ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب هفت برنامه سامد پاسخ داده شده است.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز شنبه در جریان ارتباط تلفنی با مردم( سامد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز هفتمین ارتباط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان انجام شد و در این ارتباط مردمی، ۱۸ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق این سامانه مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب هفت برنامه سامد پاسخ داده و مطالبات مردم با جدیت پیگیری شده است، افزود: همه تماس‌ها و درخواست‌های مردمی تا حصول نتیجه نهایی و تحقق خواسته آنان پیگیری می‌شود.

استاندار ایلام در خصوص نوع درخواست‌های مردمی در این ارتباط تلفنی، ادامه داد: عمده خواسته‌های مردم فهیم استان در این ارتباط تلفنی، دریافت تسهیلات، کمک مالی، اشتغال، دریافت وام برای پیش‌پرداخت اجاره مسکن و کمک و مساعدت برای بحث درمان بود.

بهرام نیا ابراز کرد: در این راستا بخشی از این درخواست‌ها از طریق مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و تعدادی به‌صورت همزمان از طریق مدیرکل دستگاه‌های اجرایی مربوطه به صورت تلفنی پیگیری شد.

وی با تاکید بر ارتباط همه‌جانبه و مستمر مدیران با مردم و رفع مشکلات و پیگیری مسایل آنان، گفت: علاوه بر سامانه سامد به عنوان مصداق ارتباط بی‌واسطه دولت با مردم، برگزاری ملاقات های عمومی در استانداری و دیدار با مردم در سفرهای شهرستانی نیز از دیگر برنامه های ارتباط با مردم استان است.

براساس این گزارش، درپی درخواست و طرح مشکلات مردم در سامانه سامد،استاندار ایلام در تماس تلفنی با مدیران کل بهزیستی، راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان گفتگو و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرد.