تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار با حواشی جالبی همراه شده است.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار تهران رفته است.

با توجه به شکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حواشی به وجود آمده در پایان این بازی، دیدار این تیم با هوادار با استقبال کم هواداران مواجه شده است. عکس‌های که از حضور تماشاگران در این بازی گرفته شده بیانگر دلخوری و ناراحتی طرفداران سرخ‌پوشان از روند نتیجه گیری این تیم در بازی‌های اخیر است. تنها 5 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار هستند.

با این وجود برخی از پیشکسوتان و بازیکنان سابق پرسپولیس از جمله ادموند بزیک، بهادر عبدی و اشپیتیم آرفی برای حمایت از تیم خود در این بازی، به ورزشگاه آزادی رفتند تا از نزدیک شاهد تقابل شاگردان گل‌محمدی با هوادار باشند.

پیش از این بازی محمود فکری در نشست خبری این بازی صحبت‌های در خصوص اشکان خورشیدی داور این بازی مطرح کرد که باعث بروز حاشیه شد. از همین‌رو در اواسط بازی در نیمه نخست این مربی و نیمکت هوادار نسبت به قضاوت داور اعتراض داشتند و همین موضوع سبب توقف بازی شد تا خورشیدی با سرمربی هوادار در این خصوص صحبت کند.

هواداران اندک حاضر در ورزشگاه ضمن حمایت از اعضای تیم پرسپولیس، شعارهایی بر علیه کادر فنی استقلال سر دادند. دیدار پرسپولیس و استقلال، روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.