تهران – ایرنا – میک والاس نماینده ایرلند در پارلمان اروپا امروز سیاستمداران غربی را متهم کرد که با حمایت از رژیم صهیونیستی در حال نابود ساختن سیاره زمین بوده و باید از شر آنان خلاص شد.

به گزارش ایرنا، والاس در فیلمی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، گفت: اسرائیل بدون حمایت جو بایدن، کامالا هریس، اورسلا فون در لاین و اتحادیه اروپا نمی توانست همچون یک حکومت قانون‌شکن جنایت و نسل‌کشی کند. این افراد باید به دلیل ارتکاب جنایات جنگی و حمایت از اسرائیل محاکمه شوند.

وی با انتقاد از انفعال دیوان کیفری بین المللی در رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: سازمان های بین المللی را تهدید می کنند. سیاستمداران اروپایی، انگلیسی و آمریکایی از نسل‌کشی صهیونیستی حمایت می کنند ولی میلیون ها نفر در خیابان های سراسر جهان با فلسطین اعلام همبستگی می کنند.

والاس افزود: سیاستمداران دیگر نماینده مردم نیستند. ۹۰ درصد مردم برقراری آتش بس و صلح را فریاد می زنند و ۹۰ درصد سیاستمداران از نسل‌کشی اسرائیل حمایت می کنند.

این چهره جنجالی در خاتمه این پیام تصویری گفت: زمان آن فرا رسیده که از شر این سیاستمداران حامی اسرائیل که سیاره (زمین) را نابود می کنند، خلاص شویم.