تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: امسال هیچ بازی راحتی در لیگ برتر وجود ندارد و همه تیم‌های حاضر در لیگ شایسته هستند.

رضا جبیره مهاجم تیم آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: اول از همه چیز باید بگویم از اینکه دوباره به آبادان بازگشتم خیلی خوشحال هستم. من خاطرات خوبی را در این شهر داشتم و به مردم این شهر مدیون هستم و تا ابد آبادان در قلبم خواهد بود. بازی خوبی بود و دو تیم کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و به نظرم هواداران لذت بردند.

وی افزود: بازی در ورزشگاه آبادان همیشه برایم حس خوبی داشته و بازی کردن در آن لذت بخش است و همین موضوع باعث شد تا در آنجا احساس غریبی نکنم. هواداران و مردم خوب آبادان همیشه به من لطف داشتند و در این بازی نیز من را تشویق کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. خدا را شکر در این بازی توانستم برای تیمم موثر باشم و گلزنی کنم. پیروزی در این بازی حساس برای ما بسیار حیاتی بود تا بتوانیم شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم و همین نیز شد.

وی در مورد حواشی داوری در این بازی نیز بیان کرد: به نظرم جواب دادن به این سوال دیگر تکراری شده و این روزها فوتبال ما زیاد درگیر بحث داوری شده است. تا کمک داور ویدئویی نیاید این مشکلات همیشه پابرجا خواهد بود.

مهاجم آلومینیوم اراک در مورد بازی این تیم با گل‌گهر سیرجان نیز عنوان کرد: برنامه ما این است که بازی به بازی پیش برویم. امسال هیچ بازی راحتی در لیگ برتر وجود ندارد و همه تیم‌های حاضر در لیگ شایسته هستند. تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بهترین عملکرد خود را برابر این تیم داشته باشیم. این تیم در سال‌های اخیر همیشه جز تیم‌های بالانشین لیگ بوده و شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده است. تلاش می‌کنیم تا در این بازی با ۳ امتیاز خارج شویم دیگر بقیه مسائل دست خداست.

جبیره در خصوص همکاری با مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم، گفت: حضور او در تیم خیلی خوب بوده و این موضوع از نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم مشخص است. ما هر روز در حال پیشرفت و بهتر شدن هستیم و این روند ادامه دارد. من و بقیه بازیکنان، نکات زیادی را از او یاد گرفته‌ایم که به کار ما آمده است. مطمئن هستم این نکات در آینده به کار من خواهد آمد و قطعا آلومینیوم با او روزهای روشن و خوبی را در پیش خواهد داشت.