تهران- ایرنا- تیم بارسلونا از هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا مقابل میهمانش شکست خورد تا شگفتی‌سازی‌های خیرونا ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های بارسلونا و خیرونا از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت با برتری۴ بر دو خیرونا به پایان رسید.

نیمه اول در دقیقه ۱۳ آرتم دووبیک مهاجم خیرونا با یک بغل پای محکم دروازه میزبان را باز کرد و در دقیقه ۱۹ رابرت لواندوفسکی با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست بازی را مساوی کند.

در دقیقه ۴۰ میگوئل گوتیرز با یک شوت محکم دروازه بارسلونا باز کرد تا نیمه نخست به سود خیرونا به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۸۰ والری فرناندز بازیکن تعویضی خیرونا بعد از دو دقیقه حضور در زمین توانست گل سوم خیرونا را به ارمفان بیاورد. در دقیقه ۱+۹۰ ایلکای گوندوگان هافبک بارسایی‌ها زننده گل دوم تیمش بود اما نتوانست از شکست آبی اناری‌ها جلوگیری کند و در دقیقه ۵+۹۰ کریستین استوانی اروگوئه‌ای با 37 سال سن توانست گل چهارم تیمش را به ثمر برساند تا این بازی عجیب در نهایت با نتیجه چهار بر دو به سود خیرونا به پایان برسد.

خیرونا با این برد ۴۱ امتیازی شد و با رد شدن از رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفت و بارسلونا نیز با این شکست ۳۴ امتیازی ماند و در رده چهارم ایستاد.