تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اعلام خبر پیوستن بازیکن آمریکایی به این تیم، گفت: با جذب پری‌پتی شرایط بهتری در لیگ خواهیم داشت و با قدرت بیشتری به کارمان ادامه می‌دهیم.

فرزاد کوهیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پری‌پتی برای حضور در جمع ما این هفته به ایران سفر می‌کند و تا پایان فصل با مهرام خواهد بود.

وی ادامه داد: به دو دلیل این بازیکن را انتخاب کردیم. اول اینکه سطح کیفی بالایی دارد و عامل دوم هم به شناخت او از بسکتبال و لیگ ایران باز می‌گردد. ما یک بازیکن خارجی دیگر هم داریم که نیجریه‌ای - آمریکایی است که با تیم تمرین می‌کند و با آمدن پتی، شرایط بهتری خواهیم داشت.

سرمربی مهرام در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر بسکتبال خاطر نشان کرد: در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده هفتم هستیم و برای ما خیلی مهم است که در بازی بعدی مهرام که پنجشنبه ۲۳ آذر برگزار می‌شود برنده از زمین بازی خارج شویم، هماهنگی تیم به مراتب بهتر شده و در صدد هستیم تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

کوهیان در مورد لیگ امسال گفت: برخی از تیم‌ها از همان ابتدا دو بازیکن خارجی خود را به خدمت گرفتند که نتیجه آن را هم دیدیم، این تیم‌ها نسبت به سایر باشگاه‌ها هماهنگی بهتری در زمین دارند. البته بازیکنان مهرام هم نسبت به قبل خیلی هماهنگ‌تر بازی می‌کنند و تلاش خواهیم کرد تا مهرام را به جایگاهی که در شان آن است، برسانیم.

پری‌پتی پیش از این بازیکن تیم شهرداری گرگان بود و با این تیم تجریه قهرمانی در لیگ برتر ایران را هم دارد.

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال روز پنجشنبه ۲۳ آذر با برگزاری ۴ دیدار آغاز خواهد شد که این بازی‌ها از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود. سایر دیدارهای این هفته جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.