ایرنا- کرمان- دادستان کرمان با اشاره به اینکه حل مشکلات جانبازان و ایثارگران نیازمند عزم جدی مسئولان است انتقاد کرد که زمین هایی به جانبازان واگذار شده که اجازه ساخت ندارند و مشکل آنها بعد از گذشت هشت سال هنوز حل نشده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی روز دوشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان دراین خصوص افزود: در سال ۹۴ به ۴۶ نفر جانباز قطع نخاع اراضی در قالب اجاره واگذار شده که بعد از گذشت هشت سال هنوز مالکیت آنها تثبیت نشده و مجوز ساخت و ساز نیز به آنان تعلق نگرفته است.

وی با طرح این پرسش که به چه علت زمینی برای این افراد در نظر گرفته شده که با آنچه منظور و درخواست آنها بوده مغایرت دارد، اظهارداشت: نامبردگان اجازه ساخت هم ندارند و همچنین باید مشخص شود به چه علت مشکل این افراد تاکنون حل نشده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه تعداد ١٠ نفر از این جانبازان به فیض شهادت نائل شده‌اند عنوان کرد: همه باید با تمام توان و ظرفیت برای حل مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان نخاعی پای کار آیند و برای رفع مشکلات قانونی جانبازان قطع نخاع در چارچوب قانون از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شود.